Bezorging in Hengelo en Enschede elke donderdag, of afhalen op de markt. Bij besteding van meer dan €60 gratis thuisbezorgd!

FAQ

Hoe werkt bezorging?

Geef aan bij het afrekenen dat u uw bestelling wil laten bezorgen. Voer uw adresgegevens in, als de optie bezorging niet verschijnt, dan bezorgen wij niet op het opgegeven adres. Afhalen is natuurlijk wel mogelijk.

De bezorgkosten bedragen €9,95, bij een bestelling vanaf €60 is de bezorging gratis

LET OP: de borg van onze Hapjespannen telt niet mee voor het minimale bestelbedrag. Uw bestelling dient een minimale waarde van €60 euro exclusief borg te zijn voor gratis bezorging. Is dit niet het geval, dan berekenen wij bij aflevering nog de bezorgkosten, deze kunnen per pin worden voldaan.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Onze bezorger zal telefonisch contact met u opnemen. Mocht dat niet direct lukken dan nemen wij de bestelling mee terug. We zullen u blijven contacteren en een afhaal afspraak met u inplannen. Het is daarom belangrijk dat wij uw mobiele telefoonnummer hebben.

Wanneer moet ik mijn bestelling plaatsen om hem te laten bezorgen?

Wij bezorgen iedere donderdag tussen 8:00 & 20:00 om uw bestelling goed voor te kunnen bereiden hebben wij uw bestelling voor woensdag 20:00 nodig. Uw bestelling word standaard de eerstvolgende donderdag gepland, wenst u een andere datum? Geef dat dan aan bij bestelnotities.

Kan ik een gewenste tijd van bezorging aangeven?

Geef dit aan bij de bestelnotities, wij doen er alles aan om hier zoveel mogelijk rekening mee te houden mits dit in onze route past.

Kan ik mijn bestelling annuleren, wijzigen of retourneren?

Annuleren of Wijzigen kan natuurlijk, maar wel een ruime tijd van te voren. Dit kan per telefoon of per e-mail naar info@poeliervangemert.nl.

Retourneren is niet mogelijk, bij afhaal of bezorging kan uw bestelling worden geinspecteerd op juistheid. Als u uw bestelling aanneemt kunnen wij vanwege voedselveiligheidsmaatregelen uw bestelling niet meer retour nemen.

Hoe gaat het Retourneren van de Hapjespan?

Voor particulieren:
U kunt uw geleende hapjespan binnen 14 dagen terugbrengen naar 1 van onze locaties. U ontvangt dan direct de borg retour.

Voor bedrijven:
Wij nemen contact met u op en halen de Hapjespan weer op.

Wat voor soort Kip verkopen wij?

De producten die Poelier van Gemert verkoopt, komen van de Hollandse vleeskip, een reguliere soort die wij betrekken van de meest vooraanstaande slachterijen.

De voeding die de dieren krijgen, is niet genetisch gemanipuleerd. Alleen vlees dat voldoet aan de strenge kwaliteitseisen van Poelier van Gemert wordt ingekocht en naderhand in onze eigen productielocatie nader geinspecteerd.

Zijn de producten HALAL?

Ja, onze kipproducten zijn allemaal HALAL.

Hoelang kan ik mijn bestelde producten bewaren?

Onze producten worden iedere dag vers aangeleverd en bereid in eigen keuken. Na afhaal of bezorging adviseren wij uw ongegaarde producten nog maximaal 2 dagen vers te bewaren in de koelkast <5 graden en ze anders in te vriezen.

Hapjes en gegaarde producten zijn prima 4 dagen te bewaren in de koelkast <5 graden. Bestel gerust voor levering op donderdag uw hapjes voor uw feestje op zondag!

Al onze vleesproducten zijn in te vriezen.

Hoe Bereid ik mijn producten?

Hapjespannen:
Wanneer je de elektrische Hapjespan hebt ontvangen, doe een kopje water in de pan en plaats vervolgens de aluminium inlegschaal in de pan. Verwijder het plastic deksel.
Zet de pan daarna op stand 2 of 3. Roer de hapjes even door om te voorkomen dat ze aanbranden. Na 20 minuten zijn de hapjes klaar om van te genieten!

Als je de hapjes liever niet in de elektrische pan opwarmt, kun je ze ook in de oven verwarmen. Neem de aluminium hapjesschaal, verwijder het plastic deksel en zet deze in de oven.
Verwarm de oven voor op 180 graden en verwarm de schaalproducten ongeveer 10 minuten. Vergeet niet af en toe door te roeren om te voorkomen dat de producten aanbranden.

Hapjes en Gegaarde producten:
Al onze hapjes en overige gegaarde producten kunnen eenvoudig worden opgewarmd op de volgende manieren:
Magnetron 900W +- 3 minuten
Oven 180 graden 10-15 minuten
Airfryer 180 graden 6 minuten

Rauwe vleesproducten:
Bij rauwe producten, gaar deze in een pan, BBQ, Oven etc. tot ze door en door gaar zijn. Zorg voor een schoon werkoppervlak en voorkom kruisbesmetting.

Verkopen jullie ook Glutenvrije producten?

Zeker! (bijna) al onze producten zijn glutenvrij. Bij ieder product staat dit aangeven. Wel bevatten bepaalde marinade’s of sauzen waar wij mee werken gluten.

Wenst u uw bestelling geheel glutenvrij? Dat kan! Geef dit aan bij de bestelnotities, en bestel ruim van te voren. Wij produceren dan aan het begin van de dag, met schone tafels en materialen uw bestelling.

Wellicht zullen wij een bepaalde saus of marinade aanpassen en wijzigen voor een glutenvrije variant.

Waarom zijn bepaalde producten bevroren?

Wij zijn een ambachtelijk bedrijf, en moeten onze productieprocessen goed plannen. Om efficient en vers te kunnen werken maken wij van bepaalde producten wat grotere voorraden en vriezen deze in.

Wanneer u een product bevroren aangeleverd krijgt, en wenst u deze snel te gebruiken? Deze zijn eenvoudig en zeer snel te ontdooien door het in de verpakking in een kommetje water te leggen.

Alle producten die bevoren worden aangeleverd zijn geschikt om direct weer in de vriezer te plaatsen om ze te bewaren. Als u een product heeft laten ontdooien, vries deze dan niet opnieuw in.

De gewichten kunnen lichtelijk afwijken.

De gewichten kunnen lichtelijk afwijken. Dit komt doordat niet ieder product zich leent om exact per bijv. 1kg afgewogen te worden. We doen er alles aan om zo dicht mogelijk te leveren bij het bestelde en aangeboden gewicht. Toch moeten we hier een kleine marge van afwijking aanhouden.